عکس های آرام جعفری+بیوگرافی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1112
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 17

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 389
:: باردید دیروز : 953
:: بازدید هفته : 3038
:: بازدید ماه : 2974
:: بازدید سال : 68891
:: بازدید کلی : 264765
نویسنده : پوریا
پنج شنبه 27 بهمن 1390
آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن‌ماه سال ۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده تحصیلاتشرا در رشته نقاشی به پایان رسانده و همچنین در عالم تئاتر بارها روی صحنه رفته،اولین باری که جلوی دوربین رفت در مجموعه «خارج از حصار» بود و بعدها با مجموعه «میگی نه نگاه کن» مهمان خانه‌ها شد و این بار با پرواز در حباب آمد، سریالی کهچهارشنبه‌ها از <بکه سوم سیما پخش می‌شود. به بهانه پخش سریال «پرواز در حباب» آخرین گفته‌های او را بخوانید.
* آرام همه آدم‌ها رو دوست داره، لجبازه، مهربونه و غیرقابل پیش‌بینیه.
*
منکار با آقای مقدم رو خیلی دوست دارم، ایشان با من تماس گرفتند و بعد از این‌کهتوضیحاتی درباره نقشم شنیدم با کمال میل قبول کردم که در این پروژه همکاریکنم.
*
به شدت به بیزینس (تجارت) علاقه‌مندم.
*
حدودا سه الی چهار سال بهصورت جدی نقاشی می‌کردم و در حال حاضر فرصت ندارم ولی راستش رو بخوای دلم براینقاشی تنگ شده.
*
اصولا هر انسانی آرزوهای شخصی داره که قابل بازگو نیست، من همیکسری آرزوها داشتم که بهش نرسیدم.
*
وقتی در کنار بازیگرانی بازی کنی که فقطخودشون رو مهم ندونند انرژی می‌گیری، بازیگرانی که بازیگر نقش مقابلشون هم براشونمهمه و حتی برای حس بازیگر مقابلشون از هر کمکی که از دستشون بر بیاد دریغنمی‌کنند.
*
من قبلا تئاتر کار می‌کردم از وقتی که سنم کم بود روی صحنه تئاتربودم و بعد هم به طور اتفاقی وارد تلویزیون شدم.
*
من تعریف جداگانه‌ای ازسوپراستار دارم. در کشور ما و سینمای ایران متاسفانه سوپراستارها دوره‌ای شدند. یکدوره اسم یک سوپراستار روی زبون‌هاست و بعد که چهره‌ای جدیدتر و بازی جدیدتر نظرهمه رو جلب می‌کنه و به قولی سوپراستار جدید میاد، دیگه نامی از سوپراستار قدیمیشنیده نمی‌شه به خاطر همین اکثر سوپراستارهای سینمای ما یک دوره اذیت می‌شوند بهخاطر این‌که اسمشون روی زبون‌هاست و یک دوره اذیت می‌شوند چون توجه‌ها دیگه منحصربه بازیگر و سوپراستارهای جدیده اما این وسط عده‌ای هستند که محبوب مردم هستند، نهسوپراستار و محبوبیتش هم دوره‌ای نیست. من دوست دارم محبوب باشم.
*
بازیگرهای زندر سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر امروز ایران خیلی پربارتر و با حس و تکنیکال‌ترنسبت به دیروز کار می‌کنند و در حال حاضر موقعیت هنرپیشه زن در ایران خیلی بهتر ازقبل و چند سال پیش شده.
*
من دیوانه‌وار بچه‌ها رو دوست دارم. برای مثال همینچند روز پیش که از تلویزیون شیرخوارگاه رونشون می‌داد، های های زدم زیر گریه.
*
شنیدن صدای استاد علیرضا افتخاری بهم انرژی می دهد.
*
سعی می‌کنم سفرهای کوتاهداشته باشم به اطراف شهر تهران می‌رم مثل فشم و یا شمال.
*
کسی روحش تندرست وسلامته که یک لحظه از یاد خدا غافل نباشه، آدم‌ها رو دوست داشته باشد و به همه چیزبا دید منفی نگاه نکنه.
 
عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی


عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی


عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی


عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی


عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی


عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

عکس های آرام جعفری+بیوگرافی

:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران زن ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های آرام جعفری+بیوگرافی , Aram Jafari photographs + Biography ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
در این وبلاگ راه های کسب درآمد از اینترنت معرفی میگردد. سایت های ایرانی که در این وبلاگ مشاهده میکنید همگی دارای مجوزهای رسمی هستند و میتوانید پس از عضویت مجوزهای مربوطه را مشاهده کنید. همچنین تعدادی سایت خارجی معتبر و مورد تأیید را همراه با کاملترین آموزش ها معرفی کرده ایم. مدیر وبلاگ.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

مرورگر مورد علاقه شما کدام است؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان * دانلود رایگان، گالری عکس* و آدرس vahid7274.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.