عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1112
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 17

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 823
:: باردید دیروز : 953
:: بازدید هفته : 3472
:: بازدید ماه : 3408
:: بازدید سال : 69325
:: بازدید کلی : 265199
نویسنده : پوریا
پنج شنبه 27 بهمن 1390

 

قلی خانی: از وقتی کارگردان شدم؛ سخت گیرتر شدم!!
-علی وزینی- در ششمین روز جشنواره فیلم فجر، در آخرین سانس، شبنم قلی خانی برایفیلم زم هریر به سالن مطبوعات و همایشات برج میلاد آمد و مثل همیشه با انرژی ولبخند همیشگی اش، دقایقی را تا قبل از شروع نمایش فیلم «زم هریر» با ما به گپ و گفتپرداخت.
وی که اولین حضورش را در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در سالنهمایشات برج میلاد تجربه می کرد، از اقدام جشنواره امسال راضی بود. همچنین قلیخانی، با ایفای نقش کوتاه در فیلم «خاطره» به کارگردانی نادر طریقت، در این جشنوارهحضور داشت. در ادامه گفت و گوی کوتاه اما خواندنی سینمافا را با این هنرمندبخوانید.
درباره پذیرفتن نقش خودتان در فیلم «خاطره» نادر طریقت بگویید؟
نقش یک معلم ساده ای داشتم که بسیار ساده بود و پیچ و خمی نداشت و دلیل من برایپذیرفتن این نقش، سوِژه بسیار جذاب کار بود و وقتی که سناریو را خواندم از آن خوشمآمد و با آن ارتباط برقرار کردم. چون تا به حال فیلم درباره کودک آزاری کم ساختهشده و من کمتر دیده بودم، احساس کردم کار موفقی است و بین این همه سوژه های طنز وتکراری، سوژه جدیدی بود و برای مخاطب طرح و پیامی در انتها داشت که موجب شد آن راقبول کنم.با این که اولین کار بلند آقای طریقت بود بسیار خوب و خوش ساخت است و بازیها هم خوب شده و بازی خانم مهناز افشار بهتر. نکته قابل توجه و نقطه قوت این فیلم،همان متوجه نشدن و لو نرفتن پایان قصه ی خاطره است که در نهایت شوکی را به تماشاگروارد می کند که باعث پذیرفتن این نقش شد.
تا به حال کار کودک داشته اید؟
من دو سه تا کار کودک انجام دادم و یک فیلم کوتاهی که خودم ساختم که سوژه ای ازکودک دارد و در جشنواره کودک همدان هم شرکت داشته و دیگر در فیلم های «یک الفناقابل» و فیلم «جوجه اردک من» بازی داشتم.
در برنامه تلویزیونی «یک فیلم یک تجربه» شبکه ۴ سیما، کارگردان مریم مقدس(ع) گفتخانم قلی خانی، برای ایفای نقش در این فیلم دو ماه در خانه بود و برای خرید هایساده هم بیرون نمی رفت، آیا صحت داشت؟
اونو ولش کن!!! (خنده)
همین لحظه علی روئین تن (کارگردان زم هریر) هم که در سالن حضور دارد، می خندد وچیزهایی را می گوید!!
جشنواره فیلم فجر امسال را از نظر کیفی چگونه می بینید؟
در همین سالن مطبوعات برج میلاد، سه بار فیلم قطع شد و انگار مشکلش هنوز ازلابراتوار حل نشده بود. فکر می کنم اصراری نیست که یک فیلم برای شرکت در جشنوارهاین طور برسد و از نظر من این توهین به مخاطبی است که در سالن نشسته و مردم بارهااز سالن بیرون رفتند و فیلم را ما تا آخر نتوانستیم ببینیم و اعلام کردند که فیلمبه خاطر مشکلی که در لابراتوار داشته ، قابل پخش نیست. فکر می کنم این طوری با اینعجله هم عوامل فیلم ناراحت می شوند و هم کارگردان و بازیگران. به هر حال اگر قراراست فیلمی به جشنواره برسد بهتر آن است که شسته رفته باشد و فیلم با همه اصولش بدونعجله برسد.
و برگزاری جشنواره امسال در سالن میلاد چطور؟
فکر می کنم این سالن، برای اینکه هنرمندان و اعضای خانه سینما بیشتر می آیند ودر ارتباط با مطبوعات هستند خیلی خوب است و اقدام جشنواره امسال را از این نظرپسندیدم. امسال یک مقدار حرفه ای تر از سال های گذشته برگزار شده است.
همانطور که می دانید، امسال خیلی از فیلم ها رفع توقیف شده و در جشنواره حضوردارند، فکر می کنید کدام فیلم ها در جشنواره شانس بیشتری برای کسب سیمرغ دارند؟
آن طور که شنیدم و خواندم امسال فیلم هایی که جزو فیلم های اول و دوم کارگردانانهست، فیلم های بهتری برای جایزه گرفتن از نظر کارگردانی و فیلم نامه و بازیگریهستند.
چقدر به سلیقه ای بودن انتخاب فیلم ها در بخش های گوناگون توسط داوران جشنواره،اعتقاد دارید؟
به هر حال همیشه داوری برای کار هنر مقداری با سلیقه آمیخته می شود. به خاطراینکه ناخداگاه من از یک فیلم خوشم می آید و شما از فیلم دیگری! بنابراین حتی اگربگوییم ما سلیقه های خود را هم کنار می گذاریم نمی شود آن را انکار کرد, زیرا سلیقهما نقش بسزایی دارد ولی امیدوارم امسال خیلی این سلیقه ها نقشی در انتخاب ها نداشتهباشند.
شبنم قلی خانی
عکس های زیبا و جدید از شبنم قلی خانی
تصاویر زیبا از شبنم قلی خانی
شنیدم شبنم قلی خانی به خاطر فیلم سازی کم کار تر شده و خیلی از نقش ها رانپذیرفته، چرا؟
وقتی وارد کارگردانی می شوی هرچند هم که کار کوتاه باشد، یک مقداری به قول معروفخودش بیشتر از کارگردانی می فهمی و فیلم نامه های خوب و بد را از هم تشخیص می دهی ونا خداگاه این باعث می شود که سخت گیر تر شوم. البته خیلی وقت ها که کار ها را ردمی کنم به خاطر اینکه دلم نمی خواهد نقش تکراری بازی کنم و بعد از سریال “پنجیمنخورشید “در طول هفته ها، فیلمنامه های زیادی به من پیشنهاد شد و من احساس نکردم کهقرار است من را یک پله یا قدم بالاتر ببرد و همین باعث شد که نقش ها را قبول نکنم .
بعد از اکران فیلم زم هریر نظر او را در خصوص زم هریر می پرسم:
و در آخر اینکه، فیلم «زم هریر» را چطور دیدید؟
من به غیر از سکانس های جبهه و جنگ از فیلم راضی بودم.
 

 
عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی
عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی
عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی
عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی
عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی

 

عکس های جدید شبنم قلی خانی
عکس های جدید شبنم قلی خانی
عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی
عکس های جدید شبنم قلی خانی
عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی


:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران زن ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های شبنم قلی خانی+بیوگرافی , shabnam gholi khani , بازیگر تلویزیون و سینما , بازیگر زن ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
در این وبلاگ راه های کسب درآمد از اینترنت معرفی میگردد. سایت های ایرانی که در این وبلاگ مشاهده میکنید همگی دارای مجوزهای رسمی هستند و میتوانید پس از عضویت مجوزهای مربوطه را مشاهده کنید. همچنین تعدادی سایت خارجی معتبر و مورد تأیید را همراه با کاملترین آموزش ها معرفی کرده ایم. مدیر وبلاگ.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

مرورگر مورد علاقه شما کدام است؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان * دانلود رایگان، گالری عکس* و آدرس vahid7274.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.